ترنم معرفت

گام به گام تا رسیدن به معبود

ترنم معرفت

گام به گام تا رسیدن به معبود

ترنم معرفت

بسم الله الرحمن الرحیم
به گفته ی احادیث در آخر الزمان نگه داشتن دین سختتر از نگه داشتن آهن مذاب در دست است. هدف از ایجاد این وبلاگ تقویت باورهای دینی و اعتقادی و پاسخ به سوالات اعتقادی ، احکام و هرگونه سوالات دینی است. باشد که مورد رضایت حضرت ولی الله الاعظم روحی لتراب مقدمه فداه قرار گیرد و به اندازه ی ساعتی باعث تعجیل در امر فرجشان شود.
آمین.

عشق تو می کشد مرا آخر

جمعه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۴۸ ق.ظ

در کنار تو هم ز تو دورم   

شکوه دارم ز قلب مهجورم

زیر بار گناه خم شده ام

در جوانی چقدر رنجورم

لحظه ای غایب از نظر نشدی

من ندیدم اگر تو را کورم

هر طرف میروم حکومت توست

پس تویی از فرار منظورم

زیر پایت نگاه لطفی کن

تو سلیمانی و منم مورم

لحظه هایی که با شما هستم

از اهالی وادی طورم

گفته بودی (فمن یمت یرنی)

من از این مرگ شاد و مسرورم 

زودتر پیش من بیا جانا

رفته عمر و دگر لب گورم

زهق الباطل و جاء الحق

با ولای شما پر از نورم

عشق تو می کشد مرا آخر

بر سر دار عشق، منصورم


شاعر : حسین ایزدی

  • منتظر

بیا جانا

عشق

نظرات  (۳)

چقدر لطیف بود!
ممنون
اللهم عجل لولیک الفرج!
پاسخ:
خدا عاقبت شاعرش رو بخیر کنه
ممنون از حضورتون
  • مهنا احمدی
  • خیلی زیبابود:))
    پاسخ:
    ممنون از حضورتون
  • سهیلا آقاجانلو
  • سپاس بخاطر این شعر زیبا
    پاسخ:
    سپاس بخاطر حضورتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی