ترنم معرفت

گام به گام تا رسیدن به معبود

ترنم معرفت

گام به گام تا رسیدن به معبود

ترنم معرفت

بسم الله الرحمن الرحیم
به گفته ی احادیث در آخر الزمان نگه داشتن دین سختتر از نگه داشتن آهن مذاب در دست است. هدف از ایجاد این وبلاگ تقویت باورهای دینی و اعتقادی و پاسخ به سوالات اعتقادی ، احکام و هرگونه سوالات دینی است. باشد که مورد رضایت حضرت ولی الله الاعظم روحی لتراب مقدمه فداه قرار گیرد و به اندازه ی ساعتی باعث تعجیل در امر فرجشان شود.
آمین.

به چه کسی رای دهیم؟

چهارشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۴، ۰۳:۵۸ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

به چه کسی رای دهیم؟

شخصی از امام صادق علیه السلام پرسید: بین دو حاکم در تردیدم چه کنم؟ امام فرمودند: عادل ، صادق ، فقیه و با تقواترین را انتخاب کن ، اگر به تشخیص نرسیدی ، ببین افراد متدین به کدام متمایلند ، اگر نفهمیدی ... بنگر مخالفان آیین ما کدام را بیشتر می پسندند ، او را کنار بگذار و ببین کدام بیشتر خشمگینشان می کند او را برگزین.

امام صادق علیه السلام طوری معیار دادند که دیگه هیچ جای شک و شبهه ای برای ما باقی نمونه. با همچین ویژگی هایی کاملا مشخص میشه که باید به چه کسانی رای بدهیم. وقتی دشمن ما در تلویزیون مورد تاییدش لیست انتخاباتی مورد نظرش را اعلام میکند و وقتی از چند چهره ی شاخص انقلاب اعلام نفرت می کند و از مردم ما میخواهد که به آنها رای ندهند ، وقتی برخی کاندیداها با ذوق و شوق از ایجاد ارتباط با دشمن سخن می گویند ، وقتی برخی بخاطر رای آوردن به راحتی تقوا را کنار گذاشته و به جای صحبت کردن از برنامه های خود طرف مقابل خود را تخریب می کنند و به راحتی به هرکسی که بخواهند توهین می کنند ، وقتی برخی معتقدند که دین یک امر شخصی است و نباید در کار سیاست دخالت کند وقتی.... وقتی همه ی این ها را به حدیث شریف عرضه می کنیم تکلیف کاملا روشن است.

حاج آقای پناهیان می فرمودند اگر کسی دید ته دلش این نهادهای بین المللی تحت استکبار تاییدش کردند ، خوشحال شد بنده جهنم را بهش مژده می دهم مگر کرم خدا شامل حالش بشود.

امام رضا علیه السلام می فرمایند:  فتنه ی شدیدتر از دجال شیعیانی هستند که با دشمنان ما دوستی می کنند و با دوستان ما دشمنی می کنند!!!

ببینید دشمنان درجه یک اهل بیت علیهم السلام به طرف چه کسانی می روند؛ از آن ها فاصله بگیرید.

نظرات  (۳)

  • مهنا احمدی
  • عالی+++
    عکس هم جالبه+++
    پاسخ:
    ممنون (:
  • طلبه آینده
  • بله واقعا
    حضرت آقا میفرمایند ببینید دشمن دوست داره شما به کی رای بدید شما عکسش رو انجام بدید
    پاسخ:
    حضرت آقا همیشه عاقلانه و با درایت صحبت میکنند و ما هم به روی چشم میگذاریم (:
    عکس خوبیه :)
    پاسخ:
    خوبی از خودتونه (؛

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی