ترنم معرفت

گام به گام تا رسیدن به معبود

ترنم معرفت

گام به گام تا رسیدن به معبود

ترنم معرفت

بسم الله الرحمن الرحیم
به گفته ی احادیث در آخر الزمان نگه داشتن دین سختتر از نگه داشتن آهن مذاب در دست است. هدف از ایجاد این وبلاگ تقویت باورهای دینی و اعتقادی و پاسخ به سوالات اعتقادی ، احکام و هرگونه سوالات دینی است. باشد که مورد رضایت حضرت ولی الله الاعظم روحی لتراب مقدمه فداه قرار گیرد و به اندازه ی ساعتی باعث تعجیل در امر فرجشان شود.
آمین.

فهرست کارهای من برای انتخابات

جمعه, ۷ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۲۷ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

فهرست کارهای من برای انتخابات

1. اول وقت و با قصد قربت رأی بدهم.

2. دیگران را به شرکت در انتخابات ترغیب کنم.

3. از تمام حق خود برای رأی دادن استفاده کنم و تمام برگه را پر کنم.

4. تلاش کنم که انتخابم درست و مطمئن و بر اساس حجت شرعی باشد.

5. برخی از نامزدها را نمی شناسم پس به فهرست پیشنهاد شده از طرف افراد مومن و انقلابی اعتماد کنم.

6. پای صندوق های رأی نظم و ادب را رعایت کنم و با متانت و صبر و ایجاد تشنج جلوگیری کنم.

7. اختلاف نظرها و کدورت های دوران انتخابات را از روز انتخابات فراموش کنم.

8. شنبه ی پس از انتخابات را روز مهربانی و بردباری بدانم.

                                                                                                             
                                                                                                                     قربة الی الله ...

برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری                

                                                    


نظرات  (۴)

وبلاگ جدید مبارک عزیزم

مطالبت خیلی خوبه ان شاالله فرصت کنم همه رو بخونم:)

خدا قوت

و یک نکته ای هم پیرامون مورد 3خواهرجون: توی نت دیدم گویا استاد پناهیان گفتن برای خبرگان به لیست جامعه مدرسین منهای مشترک هاشون با لیست هاشمی رای بدین که خدای ناکرده آقایان جنتی، یزدی و مصباح که از اون طرف براشون ضدتبلیغ های زیادی شده که رای نیارن، ان شاالله توی خبرگان باقی بمونن. یه تفکری در این مورد بکنین خواهرجان. به نظر من حرفشون منطقی بود.

پاسخ:
سلام ممنون
ان شاالله که کارآمد باشه
بله درسته من فراموش کرده بودم در این مورد بگم. (گاهی یه چیزایی پیش فرض ذهن هستن فکر میکنی همه میدونن که خطاهای بعضی افراد چقدر فاحش هست و رأی آوردنشون چقدر نادرسته )
حالا که ساعت رأی گیری تموم شده. ان شاالله که مردم بصیرت به خرج داده باشند و نفوذی ها وارد مجلس نشده باشن...
  • همسر سید علی
  • ما رفتیم تکلیفمون رو ادا کردیم :))
    پاسخ:
    سلام
    الحمدلله (:
    ما هم با پسر و دخترمون رفتیم و در صحنه حضور پیدا کردیم ؛)
    آدرس بلاگفاتون رو بهم میدین؟ شما رو یادمه ها! ولی آدرس وبتون رو گم کرده م اساسی!!

    پاسخ:
    الان میام خدمتتون
  • سروش آسمانی
  • مطلب بجا و پرمحتوایی بود!
    بود! چون خیلی ها بهش عمل نکردن.
    پاسخ:
    متاسفانه ):

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی