ترنم معرفت

گام به گام تا رسیدن به معبود

ترنم معرفت

گام به گام تا رسیدن به معبود

ترنم معرفت

بسم الله الرحمن الرحیم
به گفته ی احادیث در آخر الزمان نگه داشتن دین سختتر از نگه داشتن آهن مذاب در دست است. هدف از ایجاد این وبلاگ تقویت باورهای دینی و اعتقادی و پاسخ به سوالات اعتقادی ، احکام و هرگونه سوالات دینی است. باشد که مورد رضایت حضرت ولی الله الاعظم روحی لتراب مقدمه فداه قرار گیرد و به اندازه ی ساعتی باعث تعجیل در امر فرجشان شود.
آمین.

روز قدس

پنجشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۵۵ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

فردا آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس است. روزی که تمام آزادگان جهان علیه ستمگران و کودک کشان اسرائیلی ، یک صدای فریاد مرگ بر اسرائیل سر می دهند.

برخی شبهه می کنند، که مردم فلسطین ناصبی و دشمن اهل بیت علیهم السلام هستند؛ پس با این وجود، چرا ما باید به این افراد ناصبی کمک کنیم؟ حضرت آقا می فرمایند: اگر اینها افرادی ضد اهل بیت علیهم السلام هستند پس شما به من بگویید این افراد چرا اسم اهل بیت را بر مساجد خود می گذارند1.

برخی افراد که اغراض سیاسی دارند ( و برای مردم شناخته شده هستند) هر سال نزدیک روز قدس یا در مواقع اینچنینی باز شبهه هایی مبنی بر ناصبی بودن یا شرابخوار بودن2 مردم غزه و فلسطین یا... درست می کنند ، تا ذهن مردم را خراب کرده و مانع شرکت کردن آن ها در راهپیمایی روز قدس شوند ؛ غافل از اینکه مردم ما دست از یاری مظلومین عالم برنمی دارند.

به فرموده ی پیامبر اکرم :اگر مسلمانی صدای کمک خواهی مسلمان دیگر را بشنود و به یاری او نشتابد
مسلمان نیست .

ان شاالله که به فرموده ی رهبری، اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید و ما هیچگاه از طرفداری مظلومان عالم, دست بر نمی داریم.


منابع:

1/فیلم بیانات رهبری را اینجا گوش ببینید.

2/پاسخ به شایعه ی آب جو خوری مردم غزه

  • منتظر

روز قدس

نظرات  (۲)

  • علی رحمانی پور
  • ممنون
    پاسخ:
    ممنون از همراهیتون
  • سربازکوچولو ...
  • مرگ بر اسراییل 
    القدس لنا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی