ترنم معرفت

گام به گام تا رسیدن به معبود

ترنم معرفت

گام به گام تا رسیدن به معبود

ترنم معرفت

بسم الله الرحمن الرحیم
به گفته ی احادیث در آخر الزمان نگه داشتن دین سختتر از نگه داشتن آهن مذاب در دست است. هدف از ایجاد این وبلاگ تقویت باورهای دینی و اعتقادی و پاسخ به سوالات اعتقادی ، احکام و هرگونه سوالات دینی است. باشد که مورد رضایت حضرت ولی الله الاعظم روحی لتراب مقدمه فداه قرار گیرد و به اندازه ی ساعتی باعث تعجیل در امر فرجشان شود.
آمین.

بوی ماه مهر

چهارشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۱۷ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

کم کم داریم به آغاز سال تحصیلی نزدیک میشیم و تب و تاب خرید لوازم التحریر هر روز از روز پیش شدیدتر میشه. تو بازار که راه میریم انواع و اقسام اجناس خارجی و ایرانی وجود داره که طبیعتا لوازم خارجی به خاطر کثرت و مدل ها بیشتر به چشم میخورند.

اما مسأله اینه که آیا این طرح ها واقعا برای بچه های ما مناسب هستند؟

مدتی پیش اخبار نشون داد که بچه های یک مدرسه، وقتی جوایزی که از طرف اداره براشون ارسال شده بود رو دیده بودند به خاطر خارجی بودن اون ها، حاضر نشده بودن قبول کنند و به اداره پس داده بودند.

گاهی ما بزرگ ترها بیشتر مقصر هستیم در تخریب ذائقه ی بچه ها، چون ما براشون انتخاب می کنیم که چه مدل دفتر و مدادی بخرند و شاید باید اول دیدِ خودمون رو اصلاح کنیم.

من خیلی از بچه ها رو دیدم که دفاتر ایرانی شون رو آوردن و با ذوق و شوق فراوان نشون من دادند و از شخصیت روی جلد کلی برام تعریف کردند.(که این دفترها هم خیلی با کیفیت هست و هم در شأن بچه های ما.)

این کجا که عکس شهدای هسته ای یا عکس یک دختر زیبای باحجاب روی جلد دفتر بچه ها باشه یا عکس فلان شخصیت کارتونی با اون وضع لباس؟ به نظرتون این بچه بهتره از کدوم یکی از اینها الگو بگیره؟


http://www.farhangnews.ir/sites/default/files/imagecache/singlepic/content/images/story/12-09-04/4871-14814.jpg

از همه ی این بحث ها که بگذریم یکی از مهمترین دلایل ما برای خرید اجناس ایرانی، تقویت اقتصاد مقاومتی است. اگه همه ی ما خودمون رو موظف بدونیم که جنس ایرانی بخریم، ارز کمتری از کشور خارج می شه و جوون های کشور خودمون دیگه بیکار نخواهند بود و خونی تازه به رگ های اقتصاد کشورمون تزریق خواهد شد.

پس اگه به فکر خودمون هم هستیم، باید با افتخار از کالاهای کشور خودمون استفاده کنیم.

  • منتظر

نظرات  (۴)

سلام علیکم
احسنتم
به نکته مهمی اشاره کردید
تشکر
التماس دعا
پاسخ:
علیکم السلام
ممنونم
ان شاالله حاجت روا باشید
  • محمد صالح
  • کاملا با شما موافق هستم
    پاسخ:
    ممنونم از حضورتون
  • دخیـ گمشدهـ
  • :)))))
    البته کالای باکیفیت ایرانی.
    من خودم چندتا دفتر با طرح جلد شهدا دارم ولی یه بار وقتی رفتم بگیرم دیدم تو نوشت افزار یه چندتا دفتر خییییییییلی ساده مثل  برگه های کاهی که یه برچسب دختر باحجاب روش زدن گذاشته خب قطعا بچه ی دبستانی بین این و یه دفتر رنگی رنگی مثلا باربی دومی رو انتخاب میکنه.
    تولید کننده ها باید مناسب بچه ها رنگ های قشنگ و روشن استفاده کنن و کیفیت هم ببرن بالا اینجوری قطعا اکثریت جنس ایرانی استفاده میکنن.
    البته چیزهایی که تو تلویزین نشون داد انگار امسال بهتر شده.
    موفق و مانا باشید
    یاعلی
    پاسخ:
    بله کالای با کیفیت اما خیلی از کالاها واقعا با کیفیت هستن
    من که هرچی دیدم خیلی با کیفیت بودن. شخصیت های بچه گونه هم داشت و از شخصیت های شکرستان استفاده کرده بود از خیلی از مدل های باربی شیک تر و جذاب تر بودن. مشکل اینجاست که بعضی خونواده ها هم خودشون خیلی تمایلی به ایرانی خریدن ندارن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی