ترنم معرفت

گام به گام تا رسیدن به معبود

ترنم معرفت

گام به گام تا رسیدن به معبود

ترنم معرفت

بسم الله الرحمن الرحیم
به گفته ی احادیث در آخر الزمان نگه داشتن دین سختتر از نگه داشتن آهن مذاب در دست است. هدف از ایجاد این وبلاگ تقویت باورهای دینی و اعتقادی و پاسخ به سوالات اعتقادی ، احکام و هرگونه سوالات دینی است. باشد که مورد رضایت حضرت ولی الله الاعظم روحی لتراب مقدمه فداه قرار گیرد و به اندازه ی ساعتی باعث تعجیل در امر فرجشان شود.
آمین.

نشانه بهشتی بودن

يكشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۵۳ ب.ظ
بسم الله الرحمن الرحیم

http://s5.picofile.com/file/8105175250/karbala.jpg
چند شب پیش به دیدن یکی از زوار امام حسین علیه السلام رفته بودیم. عده ای که همیشه تحت تاثیر القائات ماهواره حرف هایی می زنند، طبق معمول در حال سخنرانی بودند. یکی از این بنده های خدا می گفت: من که اصلا درست نمیدونم کسی تو این وضعیت جونش رو کف دستش بگذاره و بره تو اون کشور ناامن!!!
بهش گفتم الان هر روز مردم دارن به عراق میرن و صحیح و سالم برمی گردن. امنیت نجف و کربلا هم که کاملا تضمین شده ست و انفجاری در اون ها اتفاق نمی افته. اون سال هایی که به دستور متوکل شرط زیارت امام حسین علیه السلام قطع شدن دست بود هم مردم دست از زیارت آن حضرت نمی کشیدند الان که شرایط کاملا مهیاست. هم مردم عراق میهمان نواز هستند و هم به لطف خدا و مجاهدت های مدافعین حرم امنیت نجف و کربلا برقرار است. حتی اگه انفجاری هم صورت بگیره، چه مرگی بهتر از شهادت در جوار اباعبدالله علیه السلام؟
امام باقر علیه السلام می فرمایند: کسی که می خواهد بداند آیا اهل بهشت هست یا نه، پس دوستی ما را بر دلش عرضه کند، اگر پذیرفت مومن است. و کسی که دوستدار ماست باید مشتاق زیارت حسین علیه السلام باشد، پس هر کس زائر حسین علیه السلام باشد، او را محبّ خود می دانیم و از اهل بهشت خواهد بود و کسی که زائر حسین علیه السلام نباشد (مشتاق زیارت نباشد) ناقص الایمان است1.
گاهی برخی به بهانه روشنفکری ، خودشون رو در معرض شنیدن و گفتن انواع حرف های بی ربط می گذارن اما، ما شیعه هستیم و در قلب همه ی ما عشق به اباعبدالله علیه السلام موج میزنه.
 ان شاالله که کاری نکنیم که قلبمون زنگار بگیره و خودمون رو از نعمات الهی محروم کنیم.

منبع:
1.کامل الزیارات، ص 193: من اراد ان یعلم أنه من اهل الجنه فیعرض حبنا علی قلبه فان قلبه فهو مومن و من کان لنا محبنا فلیرغب فی زیارة قبر الحسین علیه السلام فمن کان للحسین زوّار عرفناه بالحب لنا اهل البت و کان من اهل الجنة و من لم یکن للحسین زوار کان ناقص الایمان 

نظرات  (۳)

یا حسین (علیه السلام)

شروع جاذبهٔ مغناطیس حسینی، در روز اربعین است. جابرابن‌عبدالله را از مدینه بلند می‌کند و به کربلا می‌کشد. این، همان مغناطیسی است که امروز هم با گذشت قرن‌های متمادی، در دل من و شماست. کسانی که معرفت به اهل‌بیت دارند، عشق و شور به کربلا همیشه در دلشان زنده است. این از آن روز شروع شده است. عشق به تربت حسینی و به مرقد سرور شهیدان (امام حسین (علیه السلام)).
 بیانات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای(حفظه الله)
اللّهمّ عجّل لولیک الفرج...
  • بسیج دانشجویی دانشگاه طبری بابل
  •  تقارن هفته بسیج و اربعین حسینی گرامی باد

    بسیج تنها تا آن روز پیروز است که در یک دست بسیجی«قرآن» و در دست دیگرش«سلاح» باشد.

    امام خامنه ای(مدظله العالی)- ۱۳۶۲/۰۹/۰۴

    سلام.خوشحال میشیم اگه به وبلاگ ما هم سری بزنید...
    پاسخ:
    سلام
    ان شاالله خدمت می رسم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی