ترنم معرفت

گام به گام تا رسیدن به معبود

ترنم معرفت

گام به گام تا رسیدن به معبود

ترنم معرفت

بسم الله الرحمن الرحیم
به گفته ی احادیث در آخر الزمان نگه داشتن دین سختتر از نگه داشتن آهن مذاب در دست است. هدف از ایجاد این وبلاگ تقویت باورهای دینی و اعتقادی و پاسخ به سوالات اعتقادی ، احکام و هرگونه سوالات دینی است. باشد که مورد رضایت حضرت ولی الله الاعظم روحی لتراب مقدمه فداه قرار گیرد و به اندازه ی ساعتی باعث تعجیل در امر فرجشان شود.
آمین.

مارک لباس شما چیه؟

يكشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۵۳ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سخت مشغول صحبت بودند. هر کدام در مورد معتبر تر بودن و گران تر بودن مارک های لوازمشون صحبت می کردند. طوری از مارک های مورد علاقه شون صحبت می کردند که انگار هیچ مشکل دیگه ای تو دنیا وجود نداره و همه چیز در همین مارک و مُد خلاصه میشه.

جالب این جاست که این افراد معمولا اجناس ایرانی رو اجناسی بدون کیفیت و زشت می دونن و فقط مارک ها و اجناس خارجی رو معتبر و قابل اعتماد می دونن.

اگر همه مثل این عده فکر کنن که اقتصاد کشور کاملا فلج میشه. اگه نتونیم توانایی هامون رو باور کنیم،  در هیچ زمینه ای رشد نخواهیم کرد. این طرز تفکر فقط باعث رشد اقتصادی کشورهای دیگه که بعضا دشمن ما هم هستند، خواهد شد. آیا ما دوست داریم که خودمون ضعف اقتصادی داشته باشیم اما دشمنمون رو با دست های خودمون نیرومند کنیم؟

اتفاقا برعکس تصور این افراد، خیلی از اجناس ایرانی مرغوب و با کیفیت هستند. حتی خیلی اجناسی که با نام برند و برچسب مارک فروخته می شوند، از تولیدی های ایرانی هستند و مارک آن ها فقط به دلیل سودجویی فروشنده ها هست.

کاش کمی برای اقتصاد کشورمون تلاش کنیم و سعی کنیم سبک زندگی مون رو عوض کنیم. کاری که از دست ما برمیاد خرید کالای ایرانی هست و کاری که مسئولین باید انجام بدهند جلوگیری از واردات بی رویه و قاچاق هست. ما به وظیفه خودمون عمل می کنیم، همونطور که امام فرمودند ما مامور به وظیفه ایم نه حصول نتیجه، امیدواریم مسئولین هم وظایفشون رو انجام بدهند...

http://kemb.ir/images/%200210021458.jpg

نظرات  (۴)

  • عَقـایِدِ یِکــ رِضــا
  • احسنت
    (5)+++++
    پاسخ:
    ممنون از حضور شما
  • منتـــظر المـهـدی۳۱۳
  • ممنونم ، بسیارعالی
    پاسخ:
    ممنون از همراهی شما
  • ....همنشین عقل ....
  • بله همینطوره
    پاسخ:
    ممنون از حضورتون
  • سیّد محمّد جعاوله
  • عالی بود
    احسنت
    متشکرم.
    پاسخ:
    ممنون از همراهی شما

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی