ترنم معرفت

گام به گام تا رسیدن به معبود

ترنم معرفت

گام به گام تا رسیدن به معبود

ترنم معرفت

بسم الله الرحمن الرحیم
به گفته ی احادیث در آخر الزمان نگه داشتن دین سختتر از نگه داشتن آهن مذاب در دست است. هدف از ایجاد این وبلاگ تقویت باورهای دینی و اعتقادی و پاسخ به سوالات اعتقادی ، احکام و هرگونه سوالات دینی است. باشد که مورد رضایت حضرت ولی الله الاعظم روحی لتراب مقدمه فداه قرار گیرد و به اندازه ی ساعتی باعث تعجیل در امر فرجشان شود.
آمین.

فاطمه علیها السلام از نگاه علی علیه السلام

يكشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۵، ۰۹:۱۹ ب.ظ


بسم الله الرحمن الرحیم

وقتی میخوایم یکی رو بهتر بشناسیم ، بهمون میگن برید از دوستان و نزدیکانش بپرسید؛ اونها بهتر می تونن همه چیز رو درباره اون شخص بهتون بگن.

اگه میخوایم ویژگی های بی نظیر سیده نساء العالمین رو بهتر بشناسیم، کسی بهتر از امیرالمومنین علی علیه السلام نمی تواند شخصیت او را به ما معرفی کند.

کتاب فاطمه علیها السلام از نگاه علی علیه السلام ترجمه و تکمیل شده کتاب فاطمه علیها السلام فی رأی علی علیه السلام است. در این کتاب که شامل 40 بخش است، تلاش شده با استفاده از آیات و روایات مطالبی در کنار سخنان حضرت بیاید، که فهم این سخنان رو راحت تر کند. این مطالب تحت عنوان نکته ها در هر فصل آمده است. این کتاب با قیمتی مناسب به فروش می رسد که خواندن اون رو به همه دوستان توصیه می کنم.

برای خرید اینترنتی کتاب کلیک کنید.


http://bookroom.ir/file/attach/201509/25222_600_800.jpg

نظرات  (۳)

  • سیّد محمّد جعاوله
  • احسنت
    تسلیت
    پاسخ:
    تشکر
  • ....همنشین عقل ....
  • متشکرم
    پاسخ:
    ممنون از همراهی شما
    خیلی ممنون. 
    پاسخ:
    ممنون از حضورتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی