ترنم معرفت

گام به گام تا رسیدن به معبود

ترنم معرفت

گام به گام تا رسیدن به معبود

ترنم معرفت

بسم الله الرحمن الرحیم
به گفته ی احادیث در آخر الزمان نگه داشتن دین سختتر از نگه داشتن آهن مذاب در دست است. هدف از ایجاد این وبلاگ تقویت باورهای دینی و اعتقادی و پاسخ به سوالات اعتقادی ، احکام و هرگونه سوالات دینی است. باشد که مورد رضایت حضرت ولی الله الاعظم روحی لتراب مقدمه فداه قرار گیرد و به اندازه ی ساعتی باعث تعجیل در امر فرجشان شود.
آمین.

چرا بِرَند؟

چهارشنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۳۹ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

تمام لباس های خودش و فرزندانش برند بود. گفتم: شما که همیشه از وضعیت اقتصادی و بیکاری ناله سر میدی، خودتون یکی از دلایل همین بیکاری ها هستی. با عصبانیت به طرفم برگشت و گفت: من؟

گفتم: بله شما که همیشه لباس های مارک رو با بالاترین قیمت ها میخری ، میتونی با همون پول از تولید ملی استفاده کنی و اون پول رو به کارگر های ایرانی بدی تا هم مانع خروج ارز از کشور بشی و هم به اقتصاد کشور کمک کنی.

درسته برخی اجناس ایرانی بی کیفیت هستن ، اما جنس ایرانی با کیفیت کم نداریم. برخی از تولید کنندگان انقدر بی اعتماد بنفس شدن که اجناس با کیفیتشون رو با مارک های ترک روانه بازار می کنن. چرا؟ چون ما ایرانی ها اعتماد به نفس رو از اون ها گرفتیم.

اگر کشوری موفق می خواهیم، باید از تولید ملی حمایت کنیم.


http://www.welayatnet.com/sites/default/files/media/image/10727_65300.jpg

نظرات  (۳)

موافقم باهات
پاسخ:
ممنونم از حضورتون
اول باید از خودم و خومون شروع کنیم...

رفتیم برای خرید گوشی همراه،اصلا تولید داخلی نداریم!!

درحالیکه تلفن همراه میتونه کلی به اقتصاد کشور کمک کنه بعلت تقاضای زیادش...

خدا کمکمون کنه و سایه حضرت آقا رو بر سرمون مستدام بداره...
پاسخ:
اتفاقا گوشی موبایل تولید ملی داریم. من هم دارم و استفاده می کنم. گوشی های هوشمند جی ال ایکس که تقریبا نسبت به مورد های مشابه قیمت های مناسبی هم دارند و هم کیفیت خوبی دارند.
شما اگه تو اینترنت سرچ کنید درباره گوشی های ایرانی به نتایج جالبی می رسید.
ان شاالله
  • عبدالزهـــراء
  • سلام علیکم

    بسیار عالی

    اتفاقا من هم راجع به این موضوع قلم زده ام...

    حقیقتا باید نجات دهیم اقتصادمون رو...

    التماس دعا
    پاسخ:
    علیکم السلام
    ممنونم
    بله همینطوره
    ان شاالله که حاجت روا بشید
    ما هم التماس دعا داریم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی