ترنم معرفت

گام به گام تا رسیدن به معبود

ترنم معرفت

گام به گام تا رسیدن به معبود

ترنم معرفت

بسم الله الرحمن الرحیم
به گفته ی احادیث در آخر الزمان نگه داشتن دین سختتر از نگه داشتن آهن مذاب در دست است. هدف از ایجاد این وبلاگ تقویت باورهای دینی و اعتقادی و پاسخ به سوالات اعتقادی ، احکام و هرگونه سوالات دینی است. باشد که مورد رضایت حضرت ولی الله الاعظم روحی لتراب مقدمه فداه قرار گیرد و به اندازه ی ساعتی باعث تعجیل در امر فرجشان شود.
آمین.

تصمیم های بزرگ

جمعه, ۵ خرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۲۶ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

خدایا شکرت که تونستیم اومدن این ماه رمضون رو هم ببینیم. 

دلم میخواد این ماه رمضونم، با همه رمضون های گذشته م فرق داشته باشه.

دلم میخواد، امسال واقعا از هیچی کم نذارم. از لحظه لحظه هام استفاده کنم. برای همه کارهایی که انجام میدم نیت الهی داشته باشم. 

دوست دارم امسال طوری نفسم رو تربیت کنم، که اگه با خبر نزدیک شدن ظهور مواجه شدم، از دست خالی بودنم شرمنده نباشم... 

دوستان سعی کنیم امسال رو جوری برنامه ریزی کنیم که بعدا بخاطر از دست رفتن فرصت هامون ناراحت نباشیم. 

امشب اعمالی داره، سعی کنیم تا جایی که برامون امکان داره اعمال رو انجام بدیم. حتی اگه بعضی از اعمال این ماه برامون سخته یه مقداری رو ازش انجام بدیم. مثلا اگه سخته برامون تو این ماه هزار رکعت نماز بخونیم شبی دو رکعت بخونیم...

اما تلاشمون رو بکنیم که تو این ماه نفسمون رو تربیت کنیم

ان شاالله که از صاحب این ماه بهترین تقدیرها رو هدیه بگیریم. 

برای اطلاع از اعمال مخصوص شب اول ماه مبارک رمضان کلیک بفرمایید.

نظرات  (۴)

اون کامنت خصوصی من اومد؟
پاسخ:
بله جواب دادم که ...
دوباره میام وبتون جواب میدم
فکر نکنم خودمون بتونیم تربیتش کنیم

پاسخ:
اگه بخوایم می تونیم... 
همونطوری که خیلی از بزرگان و شهدا تونستن
سلام علیکم
بسیار عالی
تشکر
پاسخ:
علیکم السلام
ممنون از شما
  • شرمندهٔ یابن الحسن
  • التماس دعای فرج
    پاسخ:
    ان شاالله 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی