ترنم معرفت

گام به گام تا رسیدن به معبود

ترنم معرفت

گام به گام تا رسیدن به معبود

ترنم معرفت

بسم الله الرحمن الرحیم
به گفته ی احادیث در آخر الزمان نگه داشتن دین سختتر از نگه داشتن آهن مذاب در دست است. هدف از ایجاد این وبلاگ تقویت باورهای دینی و اعتقادی و پاسخ به سوالات اعتقادی ، احکام و هرگونه سوالات دینی است. باشد که مورد رضایت حضرت ولی الله الاعظم روحی لتراب مقدمه فداه قرار گیرد و به اندازه ی ساعتی باعث تعجیل در امر فرجشان شود.
آمین.

شکر نعمت

چهارشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۳۳ ب.ظ

🙇‍♀️شکر نعمت🙇


چند روزی بود که از عقدش می گذشت. سر مساله بی اهمیتی از هم دلخور شدند؛ خیلی عصبی و ناراحت بود. خواهر بزرگترش در اتاق رو باز کرد. ناگهان به این فکر کرد، اگر من هم مثل خواهرم تا این سن مجرد مونده بودم، الان چه حالی داشتم. یک لحظه به سختی هایی که خواهرش می کشید و به ضربه های روحی که خورده بود فکر کرد.

همه چیز مثل فیلم از جلوی چشمانش عبور کرد. بی اختیار گفت: خدایا شکرت، هرچی که دارم از تو دارم1. 

یادش اومد که استاد سر کلاس گفت: شکر با خوب رفتار کردن نسبت به اون نعمت حاصل میشه2. 

گوشی رو برداشت و به همسرش زنگ زد برای آشتی. 


منبع:

1.بحارالانوار ، ج49، ص 269: ما بنا من نعمة فمِن الله 

2. سخنان رهبری در خطبه عقد 29/3/1381



نظرات  (۱)

چقدر خوب بود
پاسخ:
ممنون از همراهی شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی