ترنم معرفت

گام به گام تا رسیدن به معبود

ترنم معرفت

گام به گام تا رسیدن به معبود

ترنم معرفت

بسم الله الرحمن الرحیم
به گفته ی احادیث در آخر الزمان نگه داشتن دین سختتر از نگه داشتن آهن مذاب در دست است. هدف از ایجاد این وبلاگ تقویت باورهای دینی و اعتقادی و پاسخ به سوالات اعتقادی ، احکام و هرگونه سوالات دینی است. باشد که مورد رضایت حضرت ولی الله الاعظم روحی لتراب مقدمه فداه قرار گیرد و به اندازه ی ساعتی باعث تعجیل در امر فرجشان شود.
آمین.

احترام متقابل

سه شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۶، ۰۴:۲۷ ب.ظ

👤احترام متقابل👤


▫️ هیچوقت، پدر و مادرش بهم بی احترامی نکرده بودند. مادر همیشه طوری پدر را پیش بقیه بزرگ می کرد؛ که کسی به خودش اجازه کوچکترین بی احترامی به او نمی داد. از مادرش یاد گرفته بود؛ احترام است که احترام می آورد.


▪️مقام معظم رهبری می فرمایند:

احترام به این معنا نیست که مثلا همدیگر را با القاب و آداب صدا کنند. بلکه قلبا مرد نسبت به زن خود و زن نسبت به مرد خود، احساس احترام داشته باشند. 

احترام را در قلب خود نگه دارید، برای هم حرمت قائل باشید. این در اداره زندگی مهم است. بین زن و شوهر اهانت و تحقیر و تذلیل نباشد1.


منبع:

1.بیانات در خطبه عقد 19/9/71



نظرات  (۵)

مفید بود
مننون :)
پاسخ:
ممنون از حضور شما
جالبه
پاسخ:
تشکر از همراهیتون
سلام
نکته بسیار دقیقی است
ممنون
پاسخ:
سلام
ممنونم از حسن نظر شما 

  • خونه مادری
  • اتفاقا الان یه جمعی دارن درباره همین حرف میزنن و صداشون میاد تا اینجا
    پاسخ:

    (:
    عالی بود موافقم! زندگی که با بی احترامی شروع شده باشه واقعا زندگی محکمی نمیتونه باشه چون این موضوع باعث میشه زن و شوهر روز به روز نسبت به همدیگه سرد تر بشند و و بی اعتماد تر واقعا جالب بود.
    پاسخ:
    بله همینطوره 
    ممنونم از حضورتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی