ترنم معرفت

گام به گام تا رسیدن به معبود

ترنم معرفت

گام به گام تا رسیدن به معبود

ترنم معرفت

بسم الله الرحمن الرحیم
به گفته ی احادیث در آخر الزمان نگه داشتن دین سختتر از نگه داشتن آهن مذاب در دست است. هدف از ایجاد این وبلاگ تقویت باورهای دینی و اعتقادی و پاسخ به سوالات اعتقادی ، احکام و هرگونه سوالات دینی است. باشد که مورد رضایت حضرت ولی الله الاعظم روحی لتراب مقدمه فداه قرار گیرد و به اندازه ی ساعتی باعث تعجیل در امر فرجشان شود.
آمین.

پشتوانه زندگی

جمعه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۶، ۰۶:۱۳ ب.ظ


🔸معتقد بود غیرت، ناشی از حسادته. اسلام زیادی با اوامرش دست و پای جوونا رو بسته و بهشون اجازه جوونی کردن نمی ده. بعد از اینکه با دختری مثل خودش ازدواج کرد، کمی تغییر کرده بود. از اینکه همسرش انقدر بی قید بود، اذیت می شد. دائم نگران بود، نکنه حسش به من کم بشه. تا بالاخره هم این اتفاق افتاد و دختر رفت...

🔹وقتی اسلام، تنها راه پاسخگویی به غرایز رو محدود به خانواده کرده، میخواهد علاقه زن و مرد رو به هم زیاد کند1. وقتی اسلام روی غیرت ورزی مرد تاکید می کنه، برای حفظ همسرش از اشتباهات است. اسلام با احکام مختلف باعث صمیمی تر شدن زن و شوهر شده.


منبع:

1.سخنان رهبری در خطبه عقد 9/12/1380 : وقتی زن و مرد عفیف اند و متدین و خدا ترس و طبق دستور اسلام از گناه در باب غریزه جنسی اجتناب می کنند، طبعا نیاز زن و مرد به یکدیگر در این مورد بیشتر خواهد شد، وقتی به هم زیادتر احتیاج داشتند، این بننای خانواده که پایه اصلی اش زن و مرد است، مستحکم تر خواهد شد.



نظرات  (۱)

  • تسنیم زارعی
  • بله . موافقم
    پاسخ:
    ممنونم از حضورتون 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی