ترنم معرفت

گام به گام تا رسیدن به معبود

ترنم معرفت

گام به گام تا رسیدن به معبود

ترنم معرفت

بسم الله الرحمن الرحیم
به گفته ی احادیث در آخر الزمان نگه داشتن دین سختتر از نگه داشتن آهن مذاب در دست است. هدف از ایجاد این وبلاگ تقویت باورهای دینی و اعتقادی و پاسخ به سوالات اعتقادی ، احکام و هرگونه سوالات دینی است. باشد که مورد رضایت حضرت ولی الله الاعظم روحی لتراب مقدمه فداه قرار گیرد و به اندازه ی ساعتی باعث تعجیل در امر فرجشان شود.
آمین.

گناه کبیره غرب

چهارشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۶، ۰۲:۴۹ ب.ظ

👣 گناه کبیره غرب👣


▪️برای تقویت زبان، با چند نفر انگلیسی زبان، صحبت می کرد. وقتی بحث درباره ازدواج و تشکیل خانواده شد، دوستش گفت: من از ازدواج متنفرم، چون پدرم قبل از بدنیا اومدن من، مادرم رو ترک کرد؛ من و مادرم زندگی سختی داشتیم.

▫️وقتی از دوست مسلمانش شنید که اسلام، طلاق را منفورترین حلال1 می داند و روابط آزادانه قبل از ازدواج، در این دین محدود شده، گفت: چقدر خوب؛ کاش جامعه ما هم هنوز به اخلاقیات پایبند بود2. 


▪️وقتی در جامعه ای، خانواده، معنی اصیلش را از دست بدهد و زن و مرد برای ارضای هوس هایشان خود را مجاز به انجام هر کاری بدانند، در این جامعه ناهنجاری ها شدت گرفته و ناآرامی ها زیاد می شود. 


منابع:

1.  کافی، ج 5، ص 328: ما من شی ء ابغض الی الله عزوجل من بیت یخرب فی الاسلام بالفرقة (2) ; هیچ چیز نزد خدای عزوجل در اسلام مبغوض تر از خانه ای که با جدایی ویران شود نیست.

2.  یکی از گناهان کبیره تمدن غرب نسبت به بشریت، این است که ازدواج را در چشم مردم سبک کرد. تشکیل خانواده را کوچک کرد، مثل لباس که عوض می کنند... قضیه زن و شوهری را این طور کردند.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی