ترنم معرفت

گام به گام تا رسیدن به معبود

ترنم معرفت

گام به گام تا رسیدن به معبود

ترنم معرفت

بسم الله الرحمن الرحیم
به گفته ی احادیث در آخر الزمان نگه داشتن دین سختتر از نگه داشتن آهن مذاب در دست است. هدف از ایجاد این وبلاگ تقویت باورهای دینی و اعتقادی و پاسخ به سوالات اعتقادی ، احکام و هرگونه سوالات دینی است. باشد که مورد رضایت حضرت ولی الله الاعظم روحی لتراب مقدمه فداه قرار گیرد و به اندازه ی ساعتی باعث تعجیل در امر فرجشان شود.
آمین.

اشتباه تایپی

پنجشنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۷، ۰۸:۵۴ ب.ظ

⌨️اشتباه تایپی⌨️


▫️از پیام هایی که همسرش فرستاده بود، دلخور بود. منتظر بود تا وقتی هم رو دیدند، تمام اشتباهات همسرش رو از اولین روز آشنایی تا همون لحظه بهش بگه. 

▪️همینطور که پیام ها رو پایین و بالا می کرد و دوباره با عصبانیت مشغول خوندنشون بود؛ احساس کرد، لحن پیام ها چندان بد هم نیست. دوباره نگاه کرد با توجه به صحبت هایی که مطرح شده بود، نه تنها لحن بدی نداشت که اتفاقا خیلی هم شوخی به نظر می رسید فقط یک اشتباه تایپی داشت...

▫️گاهی برخی تصمیم ها از روی عجله1 و بدون فکر گرفته و باعث ناراحتی های بزرگی می شوند؛ درحالیکه اگر کمی صبر و فکر کنیم، هیچ ناراحتی بوجود نمی آید. 


منبع:

1. بحار الانوار، ج 68، ص 340.24رسول خدا صلی الله علیه و اله می فرمایند: «الاناة من الله و العجلة من الشیطان، تانی وخویشتن داری از سوی خداست و عجله و شتاب از شیطان است. »


نظرات  (۲)

خیلی خکب بود.تشکر
پاسخ:
ممنون از همراهیتون
  • ....جلیس العقل ....
  • جالب بود
    ممنون
    پاسخ:
    تشکر از حضورتون 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی