ترنم معرفت

گام به گام تا رسیدن به معبود

ترنم معرفت

گام به گام تا رسیدن به معبود

ترنم معرفت

بسم الله الرحمن الرحیم
به گفته ی احادیث در آخر الزمان نگه داشتن دین سختتر از نگه داشتن آهن مذاب در دست است. هدف از ایجاد این وبلاگ تقویت باورهای دینی و اعتقادی و پاسخ به سوالات اعتقادی ، احکام و هرگونه سوالات دینی است. باشد که مورد رضایت حضرت ولی الله الاعظم روحی لتراب مقدمه فداه قرار گیرد و به اندازه ی ساعتی باعث تعجیل در امر فرجشان شود.
آمین.

اثر تعامل با دیگران در زندگی

چهارشنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۷، ۰۸:۴۱ ب.ظ

اثرتعامل بادیگران درزندگی 

حرف های خانواده های طرفین می تواندزندگی شماراتحت الشعاع قراردهد. البته میزان این اثرگذاری به مدیریت شما بستگی دارد.



نظرات  (۲)

خیلی هم تحت الشعاع قرار میده ...
پاسخ:
همینطوره...
ممنونم از همراهی شما 
سلام . منم مانند شما منتظرم و البته یک مرد طلاق داده شده که سالها صبر کردیم و کار کردیم و درس خواندیم...سراغ هرزگی نرفتیم و اخش شد فریبی که از یک دختر چه عرض کنم! یک زن خوردیم...خوبه که درباره ازدواج می نویسید اما واقعیات جامعه خلی تلخ شده و داره تلخ تر میشه... یه 5دقیقه ای توی وبتون چرخ خوردم...محتواهاتون رو مروری کردم..و می خواستم دنبالتون کنم که قبلش خواستم از شما بپرسم: هدفتون از وبلاگ نویسی واقعا چیه؟ نوشتن روزمرگی هایی که شاید فقط برای خودتون آرامش دهنده باشه؟ و یا جلب بازدید؟
جسارت نشه.اصلا نمیخوام دلسردتون کنم...یا جسارتی...فضا، فضای خودتونه و هر چه می خواین بنوسید ولی به عنوان یک وبلاگ نویس 13ساله! که تا اوایل امسال در بلاگفا بودم با نام و عنوانی دیگر و خیلی شجاعانه امدم به بیان
پرسش من الان اینه که وبتون رو با چه هدف و انگیزه ای می نویسید، بروز می کنید و ارزشمندترین سرمایۀ خودتون یعنی زمانتون رو می گذارید؟
بنده پاسخی نمی دهم و نظری نمی دهم چون انسان ها متفاوت فکر می کنند اما چند توصیه داشتم که خدمتتون می گم یک موردش رو و بقیه اش رو در وبم خواهم گفت در آرشیوی موضوعی جداگانه در حوزه "وبلاگ نویسی"
هر مطلبی میخواین بذارید از خودتون بپرسید منتشر کردنش چه سودی به حال جامعه و اطرافیانم داره؟ اگر پاسخ قانع کننده براش گرفتید منتشرش کنید؛ در غیر این صورت اگر در دفترخاطرات یا سررسید فیزیکی در دنیای واقعی بهتر است و وقت کمتری هم ازتون می گیره
در پناه حق باشید
پاسخ:
سلام
از اینکه طلاق گرفتید متاسفم و امیدوارم به زودی ازدواج خوبی داشته باشید. 
ایا با چرخیدن توی وب من به روزمرگی نویسی برخوردید؟
 هدف من از این وب نویسی، گوشه وبلاگم نوشته شده.
در اینکه جامعه بد شده که شکی نیست اما ایا این بهتره که بشینیم و بد شدنش رو نگاه کنیم یا هر کسی به اندازه توان خودش در خوب شدنش اثر بگذاره؟ 
من هم وبلاگ نویس تازه کاری نیستم منم مثل شما تا الان چندتا وبلاگ داشتم اما به نظرم کارم هدر دادن وقتم نیست.
بجز این پیام هایی که شما بصورت عمومی می بینید خیلی از دوستان هم میان و خصوصی سوالاتشون رو مطرح می کنن و پاسخ می شنون. 
شاید قبلا این سوال ها رو از خودم پرسیدم و پاسخ رو هم خیلی از دوستان خیلی شفاف و روشن بهم گفتن. 
به هر حال ممنون که به اندازه پنج دقیقه وقتتون رو برای این وب گذاشتید. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی