ترنم معرفت

گام به گام تا رسیدن به معبود

ترنم معرفت

گام به گام تا رسیدن به معبود

ترنم معرفت

بسم الله الرحمن الرحیم
به گفته ی احادیث در آخر الزمان نگه داشتن دین سختتر از نگه داشتن آهن مذاب در دست است. هدف از ایجاد این وبلاگ تقویت باورهای دینی و اعتقادی و پاسخ به سوالات اعتقادی ، احکام و هرگونه سوالات دینی است. باشد که مورد رضایت حضرت ولی الله الاعظم روحی لتراب مقدمه فداه قرار گیرد و به اندازه ی ساعتی باعث تعجیل در امر فرجشان شود.
آمین.

ایرانی، ایرانی بخر

شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۷، ۰۴:۴۳ ب.ظ

همین طور که مغازه ها رو نگاه می کردم؛ دنبال لباس مناسبی برای بچه ها بودم. لباسی که همه استاندارد های لازم رو داشته باشه!

بالاخره پیداش کردم و با خوشحالی به پسرم گفتم: از این لباس خوشت میاد؟

بدون اینکه به لباس نگاه کنه پرسید: ایرانی هست؟ من فقط ایرانی می پوشم.

انقدر تبلیغات شبکه پویا، روی بچه ها اثر گذاشته؛ که هر چیزی میخوام بخرم اول تاکید می کنن، ایرانی باشه.

یه تبلیغ مناسب اینقدر خوب می تونه، غیرت ملی بچه ها رو از حالا بالا ببره.

کاش خونواده ها هم یاد بگیرن ...


نظرات  (۳)

افرین خدا حفظش کنه
پاسخ:
تشکر
  • chefft.blog.ir 💞💕
  • من ایرانی میخرم به شرطی که قیمتش مناسب باشه
    خب اگه قراره ایرانی بخریم، چرا برنج ایرانی صادر میشه و ما باید باقیمت گرون بخریم؟
    چرا در این مورد خاص برنج هندی توصیه میشه، 
    پس منم کالای ایرانی نمیخرم😏
    پاسخ:
    خیلی از اجناس ایرانی هستن که به نسبت اجناس خارجی قیمت مناسب تری دارند.
    من تا حالا ندیدم کسی برنج خارجی و مخصوصا هندی رو توصیه کنه اتفاقا طب سنتی یکی از مخالفین سرسخت برنج خارجی هست. 
    گرون بودن برنج ایرانی به خاطر پرخرج بودن این محصول و مرغوبیت هست و البته تا حدی بی تدبیری که در بازار وجود داره...
    البته هیچ اجباری برای خرید کالای ایرانی نیست هر کسی مختاره که چی رو انتخاب می کنه.
    سلام.خسته نباشید.وبلاگتون خیلی خوبه
    پاسخ:
    سلام تشکر نظر لطفتونه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی