ترنم معرفت

گام به گام تا رسیدن به معبود

ترنم معرفت

گام به گام تا رسیدن به معبود

ترنم معرفت

بسم الله الرحمن الرحیم
به گفته ی احادیث در آخر الزمان نگه داشتن دین سختتر از نگه داشتن آهن مذاب در دست است. هدف از ایجاد این وبلاگ تقویت باورهای دینی و اعتقادی و پاسخ به سوالات اعتقادی ، احکام و هرگونه سوالات دینی است. باشد که مورد رضایت حضرت ولی الله الاعظم روحی لتراب مقدمه فداه قرار گیرد و به اندازه ی ساعتی باعث تعجیل در امر فرجشان شود.
آمین.

پله های موفقیت کدامند؟

دوشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۲۵ ب.ظ


بعضی مدارس خاص هستن. هر کسی توش قبول نمی شه. برای قبولی باید امتیازات خاصی داشته باشی. در صورت قبولی، خوشحال می شی و به خودت افتخار می کنی که از بین اون همه متقاضی تو انتخاب شدی. اما این قبولی شروع امتحان هایی هست که باعث رشد و موفقیت تو می شن.

ایمان هم این طوره.

 قرار نیست، حالا که ما به خدا ایمان آوردیم، دیگه امتحانی در کار نباشه1. اتفاقا امتحان ها از این به بعد بیشتر خواهند شد، چرا که قراره رشد کنی و رتبه ی بالاتری بگیری.

به امتحان ها به چشم پله های موفقیت نگاه کن. قراره با اون ها بالاتر بری و محبوب تر بشی.

منبع:

1.      سوره عنکبوت، آیه 2: أَحَسِبَ النَّاسُ أَنْ یُتْرَکُوا أَنْ یَقُولُوا آمَنَّا وَهُمْ لَا یُفْتَنُونَ: آیا مردم پنداشتند که تا گفتند ایمان آوردیم رها مى ‏شوند و مورد آزمایش قرار نمى‏ گیرند.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی