ترنم معرفت

گام به گام تا رسیدن به معبود

ترنم معرفت

گام به گام تا رسیدن به معبود

ترنم معرفت

بسم الله الرحمن الرحیم
به گفته ی احادیث در آخر الزمان نگه داشتن دین سختتر از نگه داشتن آهن مذاب در دست است. هدف از ایجاد این وبلاگ تقویت باورهای دینی و اعتقادی و پاسخ به سوالات اعتقادی ، احکام و هرگونه سوالات دینی است. باشد که مورد رضایت حضرت ولی الله الاعظم روحی لتراب مقدمه فداه قرار گیرد و به اندازه ی ساعتی باعث تعجیل در امر فرجشان شود.
آمین.

محروم از دیدار

پنجشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۲۰ ب.ظ


بسم الله الرحمن الرحیم

می گفت: یکی از دلبستگی های حضرت زهراسلام الله علیها نگاه کردن به صورت رسول اللهصلی الله علیه و آله و سلم بود1. ما که ایشان رو ندیدیم چه کنیم؟ ما حتی امام عصر خودمون رو هم ندیدیم...

گفتم: می تونیم حالا که از دیدن ایشون محروم هستیم، به نیت ایشون صلوات بفرستیم، یا کارهایی رو انجام بدیم که باعث رضایت ایشون میشه.

حالا که از دیدن امام عصرمون محروم هستیم؛ کارهایی کنیم که باعث ظهور آخرین منجی بشه، تا با اومدن ایشون و برقراری عدالت در جهان، قلب نازنین حضرت زهراسلام الله علیها هم شاد بشه.


http://bayanbox.ir/view/7568819287092304345/001.jpg


منبع:

1.نهج الحیاة ، ح 164: حُبِّبَ إلَىَّ من دُنیاکُم ثَلاثٌ : تِلاوَةُ کِتابِ اللّه ِ و النَّظَرُ فی وَجهِ رَسولِ اللّه ِ و الإنفاقُ فی سَبیلِ اللّه

نظرات  (۷)

  • آموزشی-تفریحی
  • سایت جالبی دارید.ممنون عالی بود
    پاسخ:
    نظر لطف شماست
    ممنون از حضورتون
    چه قشنگ:)

    راستی صحبت از ذکر صلوات بر پیامبر مهربانی ها شد یادم افتاد که این مطلب جالب رو امشب خوندم. تقدیم به شما:

     زنی برایم حکایت کرد که از کسی چنین چیزی نشنیده بودم ... او گفت :

    🏡 من در خانه ام همه اتاقهای منزلم را اسم گذاری کرده ام،

    🛋 اتاق نشیمن را اتاق تهلیل نامیده ام
    🌟 و هر گاه وارد آن شدم لااله الاالله می گویم،

    🍽  آشپزخانه ام اتاق استغفار است ،
    🌟 وارد آن که شدم ذکر استغفار را می گویم ،

    👒 اتاقی که مخصوص پذیرایی از مهمان ها را اتاق صلوات نامیده ام ،

    💛 در آشپزخانه که کار می کنم و غذا می پزم استغفار می گویم
    💙 و  اتاق بچه‌ها را که تمیز می کنم تسبیح را با خود زمزمه می کنم،
    💜 هنگام آب دادن به درخت و گلدانها تکبیر را تکرار میکنم

    🍃🌹 و خلاصه در هر اتاق  و مکان تا از کارم در آنجا تمام می شوم ذکری که نامش را بر آن جا گذاشته ام می خوانم تا زبانم از ذکر غافل نباشد،

    💖 به این شیوه کارم نیز لذت بخش تر است و قلبم مطمئن است و برکت به خانه ام می آید .!

                
    👌🌷 از این فکر جالب او واقعا خوشم آمد، به شما هم می گویم تا لذت ببرید
    (از کانال روشنگری دات آی آر)
    پاسخ:
    سلام
    خیلی ایده ی جالبی بود
    ممنون
  • منتـــظر المـهـدی۳۱۳
  • :-( هههعععیییی:'(
    پاسخ:
    التماس دعا

  • عَقـایِدِ یِکــ رِضــا
  • همتتان مستدام
    پاسخ:
    تشکر
  • سیدمحمدمهدی زیدی
  • ممنون
    پاسخ:
    ممنوون از حضور شما
  • علی-وبلاگ شعرا
  • سلام.رسیدن بهار و سال جدید پیشاپیش مبارک
    شعرا بلاگ به قوت خودش باقی میمونه اما خودم
    برای سال جدید دارم رودرسها برنامه ریزی میکنم
    بنابرین هرماه یکبار از کافینت به همه ی وبلاگهای
    دنبال شده و دنبال کننده و وبلاگ خودم سرمیزنم
    سالی خوبی رو داشته باشید و خدانگهدارتون :)
    پاسخ:
    سلام ممنونم
    ان شاالله که هرجا هستید موفق و پیروز باشید.
    التماس دعا
  • ....جلیس العقل ....
  • نکته ی جالبیه
    پاسخ:
    ممنونم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی