ترنم معرفت

گام به گام تا رسیدن به معبود

ترنم معرفت

گام به گام تا رسیدن به معبود

ترنم معرفت

بسم الله الرحمن الرحیم
به گفته ی احادیث در آخر الزمان نگه داشتن دین سختتر از نگه داشتن آهن مذاب در دست است. هدف از ایجاد این وبلاگ تقویت باورهای دینی و اعتقادی و پاسخ به سوالات اعتقادی ، احکام و هرگونه سوالات دینی است. باشد که مورد رضایت حضرت ولی الله الاعظم روحی لتراب مقدمه فداه قرار گیرد و به اندازه ی ساعتی باعث تعجیل در امر فرجشان شود.
آمین.

شرط موفقیت جوان ایرانی

چهارشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۳:۴۲ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سه خصوصیت، شرط موفقیت جوان از دیدگاه مقام معظم رهبری

اگر شما جوانان این سه خصوصیت را در خودتان بوجود آورید، در هر شرایطی و در همه ی زمینه هاموفق خواهید بود.

جوان اولا، باید احساس مسئولیت کند. یعنی واقعا خودش را مسئول بداند و بخواهد که زندگی را با پای خودش پیش ببرد و حرکت کند و مثل پرکاهی د رامواج حوادث نباشد.

ثانیا، با ایمان حرکت کند. ایمان نقش بسیار مهمی در پیشرفت در همه ی میدان ها و نیز پیروزی بر همه ی موانع دارد.

ثالثا، بصیرت و آگاهی داشته باشد.

اگر جوانان این سه خصوصیت را در خودشان تأمین کنند- که البته کار چندان آسانی نیست، اما بسیار ممکن است- در همه زمینه ها شما می توانید موفقیت خودتان را تضمین کنید1 


روز جوان بر تمامی جوانان سرزمین بزرگ و قهرمان پرور ایران مبارک باد.

این روزها دیگر همه ی دنیا می دانند که جوان های ایرانی ، فقط کافیست ، اراده کنند تا به چیزی که می خواهند؛ دست پیدا کنند. در زمینه های علمی ، ورزشی ، اعتقادی و...

شاید یکی از علل ترس قدرت های بزرگ از ایران همین نیروی جوان و کارآمد ایرانی است. به همین دلیل دشمن از همه ی توان خود برای ضربه زدن به این نیروی عظیم، استفاده می کند. از جذب جوان های ما در دانشگاه های خارجی و مهیا کردن همه نوع وسائل رفاهی برای پابست کردن آنها تا آماده کردن انواع برنامه های ماهواره ای برای به انحراف کشاندن آنها و تاراج اعتقادات و سرمایه های عظیمشان.

اما طبق آیات قرآن ، خداوند دشمنان ما را از احمق ها آفریده... چرا که جوان ایرانی اگر اراده کند ، خون می دهد اما ذره ای از آرمان هایش کوتاه نمی آید.

درورد بر شرف جوانان بزرگوار کشورم، که فرسنگ ها دورتر از کشور، مردانه با دشمنان دین و قرآن می جنگند و از خودگذشتگی می کنند تا پای اجانب به کشور باز نشود.



منبع:
1. 1377/11/3 سخنرانی در جمع جوانان به مناسبت روز جوان


نظرات  (۲)

  • ❤منتـــظر المـهـدی❤
  • باعرض تبریک...
    پاسخ:
    ممنون
    عید شما هم مبارک
    احسنت
    پاسخ:
    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی