ترنم معرفت

گام به گام تا رسیدن به معبود

ترنم معرفت

گام به گام تا رسیدن به معبود

ترنم معرفت

بسم الله الرحمن الرحیم
به گفته ی احادیث در آخر الزمان نگه داشتن دین سختتر از نگه داشتن آهن مذاب در دست است. هدف از ایجاد این وبلاگ تقویت باورهای دینی و اعتقادی و پاسخ به سوالات اعتقادی ، احکام و هرگونه سوالات دینی است. باشد که مورد رضایت حضرت ولی الله الاعظم روحی لتراب مقدمه فداه قرار گیرد و به اندازه ی ساعتی باعث تعجیل در امر فرجشان شود.
آمین.

در نزدیکی ظهور

شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۴، ۰۲:۱۶ ق.ظ
بسم الله الرحمن الرحیم


این صحبت های آقای پناهیان خیلی به دلم نشست گفتم اینجا بذارم شاید شما هم دوست داشته باشید.
میگفتند: گاهی بعضی از رفقا که به من میگویند یک سفارشی به ما بکن من همیشه این سفارش را میکنم: اگر ظهور نزدیک باشد چگونه برنامه ریزی میکنی برای زندگیت؟ همان کارها را بکن. بی اعتنا به نزدیکی ظهور نباشید. به ما گفته اند که قبل از ظهور بچه های خوبی باشیم در روایات ما را ترسانده اند. فرموده اند: مواظب باشید. هنگام ظهور امتحانات سهمگینی پیش می آید و به هیچ کس فرصت تصمیم گیری داده نخواهد شد. من به شما میگویم برای ظهور آماده شوید خودتان را آماده کنید . من وقتی به گذشته خودم نگاه میکنم دانش آموزی بودم و انقلاب شد و جنگ شد و مثل دو سه روز برای من گذشت ، از این دو سه روز برای شما کمتر میگذرد یک دفعه چشم باز میکنید می بینید دارید در جامعه امام زمان تنفس می کنید . اگر این حرف بنده را دست کم نگیرید ان شاالله ضرر نخواهید کرد.

از بعضی از عرفا و مراجع سوال شده بود که چطور باید خودمون رو برای یاری حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه) آماده کنیم همه شون این جواب رو داده بودن ( با جملات مختلف) که با تقوا و لگام زدن به هوای نفس و دوری از گناه که بر میگرده به همون بحث هر شب خودمون.

نظرات  (۳)

و در اخر ما میمانیم و یه قلم و یه کاغذ سپید ...

زیبا بود از  خوندن مطالبتون  استفاده کردم

دوست داشتید به منم سری بزنید افتخاریست

آرزومند آرزوهاتون ... در پناه خدا

پاسخ:
صحبت های حاج اقای پناهیان همیشه زیبا و راهگشا هستن... خدا توفیقاتشون رو بیشتر بکنه.
ممنون از حضورتون
استاد کارش درسته
ممنون
پاسخ:
ممنون از حضورتون
  • همسر سید علی
  • یه لحظه با خودم فکر کردم اگه همین ماه اینده زمان ظهور باشه الان من چکار می کنم؟
    هوول ورم داشت .. دیدم تو این همه سال من هیچکاری نکردم اصلا آماده نیستم :(
    پاسخ:
    منم یه مدته دائم دارم بهش فکر میکنم سعی میکنم کوچیکترین کاراهام رو هم به نیت امام زمان انجام بدم(البته هر موقع که یادم بیافته)
    ان شاالله که بتونیم دائم به خودمون یاداوری کنیم که باید آماده بشیم....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی