ترنم معرفت

گام به گام تا رسیدن به معبود

ترنم معرفت

گام به گام تا رسیدن به معبود

ترنم معرفت

بسم الله الرحمن الرحیم
به گفته ی احادیث در آخر الزمان نگه داشتن دین سختتر از نگه داشتن آهن مذاب در دست است. هدف از ایجاد این وبلاگ تقویت باورهای دینی و اعتقادی و پاسخ به سوالات اعتقادی ، احکام و هرگونه سوالات دینی است. باشد که مورد رضایت حضرت ولی الله الاعظم روحی لتراب مقدمه فداه قرار گیرد و به اندازه ی ساعتی باعث تعجیل در امر فرجشان شود.
آمین.

مذاکره امام حسین علیه السلام

جمعه, ۲۳ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۳۵ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

این روزها برخی در توجیه رفتارهای اشتباهشون در مقابل قدرت های استکباری جهان، حرف هایی می زنند که موجب تعجب همه می شود. مثلا از قیام امام حسین علیه السلام درس مذاکره می گیرند! و تأسف بارتر از این صحبت ها افرادی هستند که چشم بسته و بدون هیچ تفکری این حرف ها را می پذیرند و به دفاع از آن ها می پردازند.

http://adyannews.com/files/fa/news/1394/7/18/41458_511.jpg

آیا اگر امام حسین علیه السلام قصد مذاکره داشتند با هفتاد و دو نفر تا آخرین قطره ی خون می جنگیدند؟ آیا اگر قصد مذاکره داشتند، بیعت را نمی پذیرفتند تا زن و بچه هایشان در دست آن حرامیان گرفتار نشوند؟

اگر بخواهیم با دشمن مذاکره کنیم باید ذلت را بپذیریم، در حالیکه تا به حال در اوج قدرت بودیم. امام حسین علیه السلام با ایستادن در مقابل یزید به قدرتمندترین حاکم آن زمان نه گفتند، شاید در ظاهر شکست خوردند اما در واقع پیروز میدان مکتب ایشان بود که هنوز هم بعد از هزار و اندی سال زنده و پابرجا هستند و نور افشانی می کنند.

ان شاالله که همیشه در راه امام حسین علیه السلام گام برداریم و حتی به اندازه ی ذره ای هم از آن منحرف نشویم.

برای مطالعه بیشتر درباره مذاکره در کربلا اینجا را مطالعه فرمایید.

  • منتظر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی