ترنم معرفت

گام به گام تا رسیدن به معبود

ترنم معرفت

گام به گام تا رسیدن به معبود

ترنم معرفت

بسم الله الرحمن الرحیم
به گفته ی احادیث در آخر الزمان نگه داشتن دین سختتر از نگه داشتن آهن مذاب در دست است. هدف از ایجاد این وبلاگ تقویت باورهای دینی و اعتقادی و پاسخ به سوالات اعتقادی ، احکام و هرگونه سوالات دینی است. باشد که مورد رضایت حضرت ولی الله الاعظم روحی لتراب مقدمه فداه قرار گیرد و به اندازه ی ساعتی باعث تعجیل در امر فرجشان شود.
آمین.

چگونه یک نماز خوب بخوانیم؟

پنجشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۵، ۰۵:۱۳ ب.ظ
بسم الله الرحمن الرحیم
می گفت: مدتی بود که نمازهام اصلا به دلم نمی نشست. از خودم ناراحت و دلگیر بودم. چرا باید نمازهامو با بی توجهی و غفلت بخونم؟ اونم نمازهایی که اینقدر بهشون سفارش شده و ستون دین هستند.
تا اینکه بهم کتاب چگونه یک نماز خوب بخوانیم رو معرفی کردن. بعد از خوندنش نمازهام رنگ و بوی دیگه ای گرفتن خیلی از قبلم بهتر شده. هنوز عالی نشدم ولی در حال تلاش برای بهتر و بهتر شدن هستم.

کتاب چگونه یک نماز خوب بخوانیم ،مجموعه سخنرانی های ارزشمند استاد پناهیان در این موضوع است که بصورت کتاب به چاپ رسیده  و بسیار مورد استقبال قرار گرفته طوری که به چاپ هشتم رسیده.
البته فایل های صوتی این کتاب هم موجود است و برای افرادی که وقت مطالعه ندارند، مناسب است.
در قسمتی از کتاب می خوانیم:
قصد ما نصیحت کردن نیست، بلکه یکی دو رمز و راز دربارۀ نماز وجود دارد که کمتر گفته شده است و ما می‌خواهیم در مورد آن رموز به گفتگو بنشینیم و ببینیم چقدر راحت می‌توان با نماز به مراتب بلند معنوی رسید، ولی متأسفانه ما خودمان را از بهره‌برداری از چنین عبادت پراثری محروم کرده‌ایم.


لینک خرید اینترنتی کتاب چگونه یک نماز خوب بخوانیم...

http://bayanbox.ir/view/5927815370083843968/Book-Namaz.jpg

نظرات  (۵)

سلام
سالها پیش دوسه تا ازسخنرانی های این مجموعه رو‌گوش دادم و واقعا شیرین و موثر بودند. ولی متاسفانه به اتمام نرسوندم. با یادآوری شما و لوسی می مشتاق شدم دوباره گوش بدم و یا کتابش رو بخرم. ان شاالله
پاسخ:
سلام
بله سخنرانی هاشون واقعا فوق العاده ست.
ان شاالله که بتونید شروع کنید دوباره
من دنبالشم چند وقته ولی یا ندارن یا تموم گردن
پاسخ:
خب میتونید اینترنتی سفارش بدید
  • ✿دخترے از تبارِ غرور✿
  • اتفاقا بنده هم مدتیه دچار این مشکل شدم....
    ممنون از معرفی
    پاسخ:
    ان شاالله که راهگشا باشه براتون
    تشکر فراووووووووووون :*
    پاسخ:
    خواهش میکنم
  • منتـــظر المـهـدی۳۱۳
  • سلام لطفا در این وب دنبالم کنید ، ممنون

    http://jamandeh314.blog.ir
    پاسخ:
    سلام
    چشم خدمت میرسم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی