ترنم معرفت

گام به گام تا رسیدن به معبود

ترنم معرفت

گام به گام تا رسیدن به معبود

ترنم معرفت

بسم الله الرحمن الرحیم
به گفته ی احادیث در آخر الزمان نگه داشتن دین سختتر از نگه داشتن آهن مذاب در دست است. هدف از ایجاد این وبلاگ تقویت باورهای دینی و اعتقادی و پاسخ به سوالات اعتقادی ، احکام و هرگونه سوالات دینی است. باشد که مورد رضایت حضرت ولی الله الاعظم روحی لتراب مقدمه فداه قرار گیرد و به اندازه ی ساعتی باعث تعجیل در امر فرجشان شود.
آمین.

به ظاهر دوستی اما در باطن دشمنی

يكشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۶، ۰۴:۴۵ ب.ظ

🙋‍♂️به ظاهر دوستی اما در باطن دشمنی😈


▪️همینطور که گرم تعریف بود؛ انگار که حرف مهمی به خاطر آورده باشد، بلند گفت: راستی! مواظب باش خیلی به زنت رو ندی! از اول باید گربه رو دم حجله کشت. چه معنی داره که بهش اجازه هر کاری رو بدی. اون باید بدونه تو خونه رییس کیه...

▫️برخی به اسم دوستی چنان توصیه هایی به زن و مرد می کنند، که اگر زن و مرد جوان خامی کنند، زندگی را به کام خود تلخ کرده و دائما در زندگی دچار تنش و سختی خواهند بود. توجه کنیم در زندگی رییس و مرئوس نه، بلکه عاشق و معشوق داریم.

▪️ عاشقانه زندگی کنیم1...


منبع:

1.مکارم الاخلاق طبرسی به نقل از رساله امام سجاد علیه السلام ، شرح نراقی:

🔻پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم می فرمایند: 

جبرئیل به قدری در مورد زنان به من سفارش کرد که گمان بردم که طلاق دادن آنان سزاوار نیست مگر این که عمل زشتی (فاحشه بینه) از ایشان آشکار گردد.



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی