ترنم معرفت

گام به گام تا رسیدن به معبود

ترنم معرفت

گام به گام تا رسیدن به معبود

ترنم معرفت

بسم الله الرحمن الرحیم
به گفته ی احادیث در آخر الزمان نگه داشتن دین سختتر از نگه داشتن آهن مذاب در دست است. هدف از ایجاد این وبلاگ تقویت باورهای دینی و اعتقادی و پاسخ به سوالات اعتقادی ، احکام و هرگونه سوالات دینی است. باشد که مورد رضایت حضرت ولی الله الاعظم روحی لتراب مقدمه فداه قرار گیرد و به اندازه ی ساعتی باعث تعجیل در امر فرجشان شود.
آمین.

انتظارات همسر

سه شنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۷، ۰۱:۳۱ ب.ظ

😥انتظارات همسر😪


▫️مدت کمی از عقدشان گذشته بود. پسر نمی فهمید چرا همسرش اصلا به خواست او توجهی نمی کند. دختر هم فکر می کرد اگر به همه ی درخواست های همسرش توجه کند، تحقیر می شود. بنظرش برای بزرگ شدن شخصیتش باید با صلابت رفتار می کرد و به همه حرف های شوهرش چشم نمی گفت. 

▪️اما زن ها باید بدانند، با اطاعت از همسر نه تنها کوچک نمی شوند؛ که مهر و محبت آن ها هم در دل همسرانشان بیشتر شده و یکی از بزرگترین امتیازات زندگی آن ها شمرده خواهند شد1 .

▫️مثبت اندیشی، باعث محبت بیشتر و زیباتر شدن زندگی خواهد شد. پس با افکار اشتباه، آرامش زندگی را بهم نزنیم.


منبع:

1.الکافی، ج 5، ص 327:  امام صادق علیه السلام از قول پدرانشان علیهم السلام از رسول خداصلی الله علیه و آله و سلم  نقل کرده اند که فرمود: پس از اسلام، مرد مسلمان هیچ بهره ای نبرده که برتر از همسر مسلمانی باشد که وقتی به او نگاه می کند، شاد شود و وقتی به او دستور می دهد، اطاعت کند و وقتی که شوهر نیست، خود را (از خیانت) و مال شوهر را (از تلف شدن) حفظ کند.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی